לוגו valet שירותי vip נתבג ושדה התעופה

אלו הם המקומות הקדושים ביותר לנצרות בצפון ארץ ישראל

תמונה ראשית מקומות הקדושים לנצרות בצפון ישראל

תוכן עניינים

שתפו את הפוסט:

מקומות קדושים לנצרות בצפון הארץ במחוז הצפון ובגליל, ישנם מקומות קדושים מיוחדים לנצרות, שמושכים מיליוני תיירים ומטיילים מכל הדתות כל שנה, VALET סיורים מודרכים ושירות VIP ארגנה עבורכם מדריך נוח ומקוצר לקריאה והכרת המקומות הקדושים לנצרות בצפון ישראל, תהנו!

העיר נצרת

נצרת היא עיר במחוז הצפון בישראל, שהיא העיר הגדולה ביותר במגזר הערבי בארץ. היא משמשת כמרכז חשוב לכלכלה, פוליטיקה, תקשורת ותרבות של האוכלוסייה הערבית בישראל, וכמו כן כנקודת יחוס לזהותה ולערכיה. העיר נצרת הוקמה בתקופה הקנענית, והיא נחשבת לאחת הערים העתיקות בארץ.

במערת קדומים, שנמצאת בדרום העיר, נמצאו עצמות וכלים שמעידים על קיומה של תרבות פרהיסטורית באזור. נצרת היא גם עיר קדושה לנצרות, שכן לפי הברית החדשה, זה היה המקום שבו גדל ישו הנוצרי, ושבו קיבלה מריה את ההודעה על הריונה הניסי. בעיר ישנם אתרים קדושים רבים לנצרות, שמסמלים את האירועים המרכזיים בחייו של ישו.

כנסיית הבשורה – בזיליקה נוצרית בנצרת

כנסיית הבשורה היא בזיליקה שנמצאת בלב העיר נצרת. היא נבנתה במקום שלפי המסורת הנוצרית ה קתולית היה ביתה של הבתולה מרים, אשר היתה אמו של ישו. במקום זה הודיע לה המלאך גבריאל על הריונה הנסית שלה. הבזיליקה היא בין הכנסיות המקודשות ביותר ל נצרות , והיא נחשבת לסמל של העיר.

כנסיית האושר

כנסיית האושר היא כנסייה נוצרית שנמצאת בקיבוץ כנרת, ליד האגם המכונה כנרת או ים כנרת. הכנסייה היא חלק ממתחם תיירותי שנקרא “בית האושר”, שמציג את החיים והמורשת של הקהילה הנוצרית הקיבוצית שהתיישבה באזור בתחילת המאה ה-20.

הכנסייה נבנתה בשנת 1931, והיא מעוצבת בסגנון ארט דקו. היא מכילה חלונות זכוכית צבעוניים, קירות צבועים בצבעים חיים, וקשתות ועמודים מעוטרים. הכנסייה היא מקום של תפילה, הודיה ושירה, והיא מושכת מבקרים מכל הדתות והמקורות.

כפר נחום – יישוב קדום בחוף הכנרת

כפר נחום היה יישוב בתקופת בית שני והתקופה הביזנטית, שממוקם בצד הצפוני של הכנרת, קרוב לכורזים ולבקעת עין שבע. היישוב נזכר בברית החדשה כמקום שבו ישו הקים את משרדו הרוחני בגליל, ושבו חיו ופעלו ארבעה מתוך שנים-עשר השליחים: פטרוס, אנדראס, יעקב ויוחנן.

בכפר נחום נמצאים שרידים של בית כנסת יהודי מהמאה הרביעית, שנחשב לאחד העתיקים בעולם, ושל כנסיות נוצריות שנבנו במאות הבאות. האתר הוא גן לאומי שמושך מיליוני תיירים ומטיילים מכל הדתות כל שנה.

כנסיית ההשתנות הר תבור

הר שנמצא בעמק יזרעאל, שלפי המסורת הנוצרית הוא המקום שבו ישו התהפך בפני שלושה מהשליחים, והופיעו לצידו משה ואליהו. בראש ההר ישנה כנסייה קתולית שנבנתה בשנת 1924, ומעליה ישנה מגדל עם צלב גדול. ההר הוא גם מקום טיול וטבע יפהפה.

כנסיית נס הלחם והדגים בטבחה (Church of Multiplication) 

טבחה היא אזור בחוף הצפוני-מערבי של הכנרת, שבו נמצאת כנסיית הלחם והדגים. הכנסייה מציינת את המקום שבו לפי המסורת הנוצרית ישו האכיל 5,000 איש בחמש כיכרות לחם ושני דגים, בנס שנקרא נס הלחם והדגים או האכלת ההמון.

הכנסייה הנוכחית נבנתה בשנת 1982 על יסודות של כנסיות עתיקות שנחשפו באזור, והיא מכילה פסיפסים יפים שמתארים את הנס ואת החיות המקומיות. הכנסייה היא אחת האתרים הקדושים לנצרות בגליל, והיא מושכת מיליוני צליינים ותיירים מכל העולם.

לסיכום

הכתבה מציעה חווית ביקור המקומות הקדושים הללו יכולה להיות מסע משמעותי ומעשיר עבור אנשים המתעניינים בהיסטוריה ובאמונה הנוצרית. שירותי ההסעות המודרכים שלנו הם המובילים מסוגם בישראל, נשמח לעמוד לרשותכם בטיול הבא שלכם.

סיורים מודרכים

חבילות נופש יוקרתיות

מחלקת קונסיארז', סיורים בארץ וחבילות נופש יוקרתיות.
מהיום כל שתצטרכו לעשות לפני תכנון החופשה שלכם, יהיה לבחור את היעד בו תרצו לבקר.

סיורים מודרכים בארץ חבילות נופש יוקרתיות​

סיורים מודרכים

מקומות הקדושים ליהדות

 טיולים בסמטאותיה של ירושלים, בעיר העתיקה ובכותל המערבי. סיור צבעוני ומרגש בצפת ורחובותיה הקדושים.

סיורים מודרכים בארץ

סיורים מודרכים

מקומות הקדושים לנוצרים

הנצרות היא אחת משלוש הדתות המונותיאיסטיות המרכזיות, והדת בעלת מספר המאמינים הגדול בעולם. הדת הנוצרית נוסדה בארץ ישראל לפני כאלפיים שנה.

סיורים מודרכים למקומות הקדושים לנוצרים

סיורים מודרכים

מקומות הקדושים למוסלמים

מקומות הקדושים למוסלמים – סיורים בהר הבית בכיפת הסלע, ברובע המוסלמי ובשוק בעיר העתיקה. סיורים צבעוניים יחד עם מדריכים עם ידע רב במקומות.

סיורים מודרכים למקומות הקדושים לאיסלאם

עוד כתבות שיעניינו אותך

תמונה ראשית מקומות קדושים לדרוזים
בלוג סיורים מודרכים

הכירו את המקומות הקדושים ביותר לדרוזים בישראל

מקומות קדושים לדרוזים – הדרוזים הם קבוצה אתנו-דתית ייחודית, שמקיימת אמונה מונותאיסטית שהתפצלה מהאסלאם השיעי במאה ה-11. הדרוזים דוברי ערבית, וחיים בעיקר בלבנון, סוריה וישראל.

צריכים שירות VIP בשדה התעופה?

רקע