לוגו valet שירותי vip נתבג ושדה התעופה

היתרונות בשירותי VIP בשדה התעופה נתב״ג

מה היתרונות של שירותי VIP בשדה תעופה?

תוכן עניינים

שתפו את הפוסט:

בין אם הפגישה איתכם מתחילה בהסעה, בשדה התעופה או במטוס, אנו יודעים שנשפר לכם את כל חווית הטיסה שלכם, כיצד נעשה זאת ומהן היתרונות של שירותי ה-VIP שלנו בנתב״ג? בואו נעבור על כמה מהם.

מה היתרונות של שירותי VIP בשדה תעופה?
מה היתרונות של שירותי VIP בשדה תעופה? (frepik by evprokrey)

ידע נרחב בשירותי VIP

הצוותים שלנו עברו הכשרה מלאה בלוגיסטיקת שדה תעופה, מתנהל ישירות מול חברות תעופה, יצירת קשר עם ספקי תחבורה ויש להם גישה פרו-אקטיבית למציאת פתרונות לכל בעיה שצצה, אצלנו אין בעיות כלל, הכל ניתן לפתור! הצוות שלנו מתמקד אך ורק בחוויית שדה התעופה; הידע שלהם משמש כדי לספק העברה חלקה מהמטוס לתחבורה ולהיפך.

הידע שלנו על שדה התעופה והאופן בו הוא פועל גורם לכך שתוכלו להשאיר את כל הדאגות בדלתות הטרמינל. בין אם זה לאיזה דלפק צ'ק אין אתה צריך להכניס את המזוודות שלך, או לאיזה שער אתה צריך להגיע לטיסה שלכם, אתם יכולים להשאיר את כל זה לנו ולהירגע.

הסיבה שאתם יכולים להשאיר לנו הכל ופשוט להירגע, היא כי זה הבית השני שלנו! אנחנו מכירים כל פיתול ופיתול של המבוך המסתורי שהוא שדה התעופה. לא ניתן למצוא בשדה העופה מקום שאנו לא מכירים או לא ביקרנו בו, ולכן, לאן שתרצה, או תידרש ללכת, נוכל לקחת אותך.

שירות מהיר

כפי שאמרנו זה עתה, אנו מכירים את שדה התעופה כמו את כף היד שלנו ולכן אנו ערוכים לחלוטין כאשר המהירות היא בעלת חשיבות עליונה! בין אם זו האזעקה שלא צלצלה, או שאתה פשוט נואש להביא את הקבוצה שלך שנסעה כל היום, למקום שהם צריכים להיות בובה קדם האפשרי, אנחנו יכולים להפעיל את המנועים ולהעביר אותך דרך כל המכשולים בין המקום שבו אתה נמצא והיכן שאתה צריך להיות, בזמן שיא. וכמובן, מהצד השני, אם ההעדפה שלך היא לקחת את הזמן, אז זה בסדר גמור.

שירות VIP מהיר בשדה התעופה
שירות VIP מהיר בשדה התעופה (freepik by yakobchuk)

מגוון של לקוחות

קהל הלקוחות שלנו מגוון מאוד וכך אנחנו אוהבים את זה. אנו גאים להציע שירות VIP בנתבג לכל אחד ולכולם. ילדים בודדים, הורים, אנשי עסקים אנשים עם דרישות מיוחדות, קבוצות ועוד.

אנו מבינים שכל לקוח יכול לדרוש שירות אחר לשירות הבא ואנו בקיאים במתן זאת, אנו יכולים להבטיח לכם שכולם ייפגשו באותו אושר ורצון לעזור.

קשר אישי וצמוד

לבסוף, אנו מתגאים בהיותנו חברה שעולה מעל ומעבר לנדרש. אנחנו מבינים כמה מלחיץ שליחת ילד לשדה התעופה בעצמו יכולה להיות, ולכן גורם להם (ולהורה) להרגיש כמה שיותר שמח ונוח הוא דבר חשוב ביותר.

צעד גדול לקראת השגת זה הוא מגע. תמיד יהיה לך עם מי ליצור קשר. טלפון החירום שלנו תמיד בהישג יד ומוכן למענה בכל שעה ביום!

עוד כתבות שיעניינו אותך

תמונה ראשית מקומות קדושים לדרוזים
בלוג סיורים מודרכים

הכירו את המקומות הקדושים ביותר לדרוזים בישראל

מקומות קדושים לדרוזים – הדרוזים הם קבוצה אתנו-דתית ייחודית, שמקיימת אמונה מונותאיסטית שהתפצלה מהאסלאם השיעי במאה ה-11. הדרוזים דוברי ערבית, וחיים בעיקר בלבנון, סוריה וישראל.

צריכים שירות VIP בשדה התעופה?

רקע