לוגו valet שירותי vip נתבג ושדה התעופה

שירותי VIP בנתב״ג – מה כוללים שירותי ה- VIP

המטוס חונה בשדה התעופה.

תוכן עניינים

שתפו את הפוסט:

Image credit: @digitalpen, Freepik

שירות VIP בשדה התעופה – תנו לנו לפנק אתכם בטיול חלק, נעים וללא המתנות מיותרות. אנחנו יכולים לטפל בכל צרות שדה התעופה שלך, להקל על כלל התהליך בזמן שאתה מנווט בבדיקות ביטחוניות, צ'ק-אין, העברת מזוודות, ביקורת דרכונים והובלה משדה התעופה וממנו. נציגי שירות VIP בישראל בנמל התעופה בן גוריון ידאגו לכל המשימות הללו בחיוך. נציגי נמל התעופה בן גוריון VIP אדיבים וידידותיים ודוברים את שפת הלקוחות שלהם. כניסתכם לישראל והיציאה מהארץ תהיה מהירה, יעילה ונוחה. בשירות ה-vip שלנו בנמל התעופה בן גוריון אנו מקבלים בשמחה אורחים עם מוגבלויות, ובמידה ותרצו בכך, לימוזינה תחכה לכם ביציאה ותיקח אתכם הביתה. 

שירות VIP בשדה התעופה – מה כוללים שירותים אלו?

ליווי צמוד בטיסות הלוך

לא משנה אם זו טיסת עסקים או חופשה משפחתית, הצוות שלנו יפגוש אתכם בעת הגעתכם לשדה התעופה וילווה אתכם את כל התהליכים בשדה התעופה, מהבדיקות הביטחונית עד לצ'ק אין והעברת המזוודות. זה יקל עליכם בזמן רב ויהפוך את תהליך הטיסה שלהם להרבה יותר נעים ונוח.

שירותי טרקלין

במידה ותהיו מעוניינים בשירותי הטרקלין המוצעים, ניתן לסדר לכם חווית טיסה אפילו נעימה יותר. שירותי הטרקלין מציעים חווית המתנה ברמה אחרת, עם שירותי משרד בסיסיים, שתייה וכיבוד קלים עד לאינטרנט חופשי בזמן ההמתנה שלכם לטיסה.

שירותי הסעות

שירות ה-VIP מציע גם שירותי הסעות. במידה ותרצו, נהג יגיע עד אליכם הביתה בכדי לאסוף אתכם לשדה התעופה וללוות אתכם עד למטוס. ניתן לבחור גם את סוג הרכב שתרצו. גם בטיסות נכנסות ניתן להשתמש בשירותי ההסעות שלנו, כשנהג יחכה לכם ביציאה משדה התעופה ויקח אתכם הישר אל ביתכם בקלות ובנוחות ללא עיכובים מיותרים.

שירותי VIP ברחבי העולם

שירות ה-VIP לא נגמר בגבולות ארצנו הקטנטונת. תוכלו להנות משלל שירותי ה-VIP שלנו גם בטיסות חוץ, מליווי צמוד בעת ההמתנה לטיסה ועד להסעה עד ליעד הנחשק שלכם. נציג מטעמנו יחכה לכם ביציאה מהמטוס ויעזור לכם להעביר את כל התהליכים בקלות ובנוחות. שירות זה ניתן גם בטיסות יוצאות בחו"ל, מדלת המלון שלכם ועד לרגע העלייה למטוס.

לסיכום על שירות VIP בשדה התעופה

לאחר הזמנת שירות הסיוע בישראל נעקוב אחר הטיסה שלך ונבצע את כל הסידורים לקבלתך כראוי, העוזר שלנו יפגוש אותך ותתחיל בתהליך שיחסוך לך זמן, נתאם בינך לבין הנהג או ההסעה שלך, לדאוג למזוודות ולהעביר אתכם מהר ככל האפשר מהמכס ועד ביקורת הדרכונים. 

עוד כתבות שיעניינו אותך

תמונה ראשית מקומות קדושים לדרוזים
בלוג סיורים מודרכים

הכירו את המקומות הקדושים ביותר לדרוזים בישראל

מקומות קדושים לדרוזים – הדרוזים הם קבוצה אתנו-דתית ייחודית, שמקיימת אמונה מונותאיסטית שהתפצלה מהאסלאם השיעי במאה ה-11. הדרוזים דוברי ערבית, וחיים בעיקר בלבנון, סוריה וישראל.

צריכים שירות VIP בשדה התעופה?

רקע